EN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جعبه آبرنک ابنیه

ویژگی محصول

*

توضیحات تکمیلی

وزن 500 گرم
هنرمند

ابعاد

سایز 6*25 ارتفاع 4 (سانتی متر)

جنس

سنگ مرمر

تکنیک

آبرنگ

۱.۲۳۰.۰۰۰تومان

تعداد

جزئیات تحویل

ارسال بر اساس انتخاب کشور با هزینه حمل و نقل تقریبی 63/000/000 می باشد و تحویل تخمینی بین 13 تا 19 خرداد است.

امنیت پرداخت
ارسال سریع و آسان
امکان مرجوع

توضیحات

این اثر، یک جعبه قلمدان سنگ مرمر با طرحی از میدان نقش جهان اصفهان از کالکشن ابنیه مرمریس است.
کالکشن ابنیه مرمریس از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات سنگ مرمر به شمار می‌رود.
اگر این جعبه را در دستان خود بگیرید، متوجه می‌شوید که همیشه برای سفر در زمان، به یک ساعت برنارد نیازی نیست؛ همانطور که یک عطر آشنا می‌تواند شما را به گوشه‌ای در دل گذشته پرتاب کند دیدن این نقاشی با این حال و هوا نیز می‌تواند شما را به روزگارانی در میدان نقش جهان ببرد که هیچ وقت در آن نبوده‌اید!
برخلاف اینکه همیشه تصاویر میدان نقش جهان را پر از کالسکه و پرهیاهو دیده‌ایم، در این جعبه خبری از هیاهوی مردم نیست، میدان این‌بار تنهای تنها نقاشی شده‌است. انگار که راضیه زمانی هنرمند اینکار قصد داشته برای مدتی این سه ساختمان قدیمی، سه رفیق کهنه را در کنار هم در یک قاب بنشاند تا نگفته‌ها را بازگو کنند؛ بگویند از آنچه که در طول روزگاران بر آنها گذشته‌است.
از داستان این طرح جذاب که بگذریم، تکنیک اجرای آن آبرنگ است که البته در قسمت‌هایی از گواش نیز استفاده شده و به صورت تک رنگ و صرفاً با بازی طیف روشن و تیره یک رنگ این نقاشی اجرا شده است. در نقاشی‌های چند رنگی، حجم‌سازی و تفکیک فضا به کمک تغییر رنگ اتفاق می‌افتد ولی در نقاشی‌های تکرنگ این کار به مراتب پیچیده‌تر و دشوارتر است و هنرمندی و مهارت زیادی می‌طلبد که البته راضیه زمانی، هنرمندی برای این چالش‌های هیجان‌انگیز است.

محصولات مشابه

محصولات
مشابه

SIMILAR PRODUCTS