EN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جعبه مینیاتور تذهیب

ویژگی محصول

*

توضیحات تکمیلی

وزن 270 گرم
هنرمند

ابعاد

سایز 8*8، ارتفاع 6 (سانتی متر)

جنس

سنگ مرمر

تکنیک

مینیاتور – گواش

۱.۲۰۰.۰۰۰تومان

تعداد

ناموجود

جزئیات تحویل

ارسال بر اساس انتخاب کشور با هزینه حمل و نقل تقریبی 63/000/000 می باشد و تحویل تخمینی بین 13 تا 19 خرداد است.

امنیت پرداخت
ارسال سریع و آسان
امکان مرجوع

توضیحات

اثر فوق یکی از زیباترین و خاص‌ترین مرمریس‌هاست. جعبه‌ای که هنرمند آن ریحانه دهقان، آنقدر هنرمندانه طراحی‌اش کرده که با در دست گرفتنش احساسی از آرامش توامان با آزادی و امید خواهید داشت.
منشا این عواطف انتخاب هوشمندانه طیف رنگی آبی، از لاجوردی گرفته تا نیلی در کنار نقش ساقه ختایی اسپیرال با گل‌های شاه عباسی است.
رنگی که نماد آسمان بالای سرمان است؛ بنابراین احساس آزادی و آرامش و امیدواری بی جهت نیست.
از طرفی گل شاه عباسی که همان گل نیلوفر آبی است و در دوران صفویه به سبب محبوبیت و ارادت مردم به شاه عباس، اسم دیگری یافت، نماد کمال و رشد است. گلی که در محیطی نامطلوب و ناامیدکننده رشد می‌کند و دوام می‌آورد و می‌درخشد. با طلوع خورشید و تابش نور امید می‌گیرد و باز می‌شود و با غروب آن در انتظار فرصت دیدار دوباره نور و رشد دگرباره است.
به جذابیت این اثر، تلالو آن به سبب پوشش پلی استر شفاف نیز باید اضافه کرد. رنگ طلایی حاشیه در چنان می‌درخشد که نمی‌توان از آن چشم برداشت.
البته جذابیت این جعبه سنگ مرمر تمام نشدنی است. در نقاشی سطح، خبری از بافت و جنس سنگ نیست ولی هنگامی که در جعبه را باز می‌کنید به یکباره از بافت زیبای سنگ درون آن شگفت‌زده خواهید شد.

روش ساخت

  • تمامی محصولات زیبای مرمریس از سنگ مرمر ساخته شده‌اند.
  • سنگ مرمر در تکه‌هایی به ضخامت ۳ میلی‌متر، توسط دستگاهی به شماره ثبت اختراع “۴۹۶۱۴” که متعلق به مجموعه است، برش خورده‌ و سپس فرآیند تولید محصولات (جعبه، گلدان و…) انجام می‌شود.
  • این محصولات با دستان توانای هنرمندان به‌نام اصفهانی، نقاشی شده و این آثار فاخر پدید می‌آیند. در مرحله بعد به منظور تثبیت نقاشی، محصولات مرمریس تحت پاشش سه الی پنج لایه پلی‌استر به همراه سمباده (پلی‌استر شفاف و یا مات) قرار می‌گیرند و در نهایت بعد از پرداخت پلی استر و بازبینی نهایی، این سفیر فرهنگی فاخر، پیشکش شما عزیزان می‌شود.

شیوه نگهداری

  • تمامی محصولات زیبای مرمریس از سنگ مرمر ساخته شده‌اند.
  • سنگ مرمر در تکه‌هایی به ضخامت ۳ میلی‌متر، توسط دستگاهی که ثبت اختراع آن متعلق به مجموعه است، برش خورده‌ و فرآیند تولید محصولات (جعبه، گلدان و…) انجام می‌شود.
  • سپس این محصولات با دستان توانای هنرمندان به‌نام اصفهانی، نقاشی شده و این آثار فاخر پدید می‌آیند.
  • در مرحله بعد به منظور تثبیت نقاشی، محصولات مرمریس تحت پاشش سه لایه پلی‌استر (شفاف و یا مات) قرار می‌گیرند و در نهایت بعد از پرداخت پلی استر، روانه منازل شما عزیزان می‌شوند.

محصولات مشابه