EN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جعبه مینیاتور گل و مرغ با تذهیب

ویژگی محصول

*

توضیحات تکمیلی

وزن 195 گرم
هنرمند

ابعاد

سایز 10*6، ارتفاع 6 (سانتی متر)

جنس

سنگ مرمر

تکنیک

مینیاتور – گواش، آبرنگ

۲.۱۰۰.۰۰۰تومان

تعداد

جزئیات تحویل

ارسال بر اساس انتخاب کشور با هزینه حمل و نقل تقریبی 63/000/000 می باشد و تحویل تخمینی بین 13 تا 19 خرداد است.

امنیت پرداخت
ارسال سریع و آسان
امکان مرجوع

توضیحات

یک جعبه نفیس که نفس را در سینه‌تان حبس خواهد کرد؛ جعبه شگفت انگیز و با نقشی اصیل که از بارگاه کوروش کبیر الهام گرفته شده‌است!
جعبه‌هایی که این سبک از طراحی را دارند، به جعبه‌های کلبه‌ای معروف هستند و می‌توانند در دو مدل در لولا دار یا در جداشونده ارائه شوند. اثر فوق یکی از نمونه‌ها با در لولا دار است.
نقاشی این جعبه سنگ مرمر نیز، همانند طراحی آن قدری متفاوت‌تر و البته خاص‌تر از سایر طرح‌هاست و با دستان هنرمند ریحانه دهقان اجرا شده است. تلفیقی از گل با پردازهای بسیار ظریف و نقوش آرامش بخش تذهیب! هنرمند بسیار زیرکانه و هوشمندانه در این نقاشی با رنگ‌ها بازی کرده‌است. دو رنگ طلایی و سبز غالب در نگاه اول احساس بزرگی و شکوه و در عین حال اطمینان و امنیت را ایجاد می‌کنند؛ دقیقا متناسب با منبع الهام این طراحی!
البته که شگفتی رنگ‌ها در این نقطه پایان نمی‌پذیرد. رنگ زرد (طلایی) در مخاطب شور و انرژی ایجاد می‌کند و در پس آن فرد را به پیش گرفتن نور و حرکت به سمت آگاهی تشویق می‌کند؛ اما آگاهی درد دارد و اضطراب و دقیقا در این لحظه، رنگ سبز وارد می‌شود و آراممان می‌کند؛ اطمینان خاطر می‌دهد که رشد خواهید کرد و این درد نیز می‌گذرد و در نهایت با این گل‌های با طراوت روی جعبه، نوید رسیدن بهار و روزهای خوش را می‌دهد.

روش ساخت

  • تمامی محصولات زیبای مرمریس از سنگ مرمر ساخته شده‌اند.
  • سنگ مرمر در تکه‌هایی به ضخامت ۳ میلی‌متر، توسط دستگاهی به شماره ثبت اختراع “۴۹۶۱۴” که متعلق به مجموعه است، برش خورده‌ و سپس فرآیند تولید محصولات (جعبه، گلدان و…) انجام می‌شود.
  • این محصولات با دستان توانای هنرمندان به‌نام اصفهانی، نقاشی شده و این آثار فاخر پدید می‌آیند. در مرحله بعد به منظور تثبیت نقاشی، محصولات مرمریس تحت پاشش سه الی پنج لایه پلی‌استر به همراه سمباده (پلی‌استر شفاف و یا مات) قرار می‌گیرند و در نهایت بعد از پرداخت پلی استر و بازبینی نهایی، این سفیر فرهنگی فاخر، پیشکش شما عزیزان می‌شود.

شیوه نگهداری

  • تمامی محصولات زیبای مرمریس از سنگ مرمر ساخته شده‌اند.
  • سنگ مرمر در تکه‌هایی به ضخامت ۳ میلی‌متر، توسط دستگاهی که ثبت اختراع آن متعلق به مجموعه است، برش خورده‌ و فرآیند تولید محصولات (جعبه، گلدان و…) انجام می‌شود.
  • سپس این محصولات با دستان توانای هنرمندان به‌نام اصفهانی، نقاشی شده و این آثار فاخر پدید می‌آیند.
  • در مرحله بعد به منظور تثبیت نقاشی، محصولات مرمریس تحت پاشش سه لایه پلی‌استر (شفاف و یا مات) قرار می‌گیرند و در نهایت بعد از پرداخت پلی استر، روانه منازل شما عزیزان می‌شوند.

کاربرد

  • جعبه جواهرات

محصولات مشابه