EN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جعبه دستمال مینیاتور گل و مرغ

ویژگی محصول

*

توضیحات تکمیلی

وزن 720 گرم
هنرمند

ابعاد

سایز 23*12، ارتفاع 7 (سانتی متر)

جنس

سنگ مرمر

تکنیک

مینیاتور – گواش، آبرنگ

۱.۵۵۰.۰۰۰تومان

تعداد

جزئیات تحویل

ارسال بر اساس انتخاب کشور با هزینه حمل و نقل تقریبی 63/000/000 می باشد و تحویل تخمینی بین 13 تا 19 خرداد است.

امنیت پرداخت
ارسال سریع و آسان
امکان مرجوع

توضیحات

جعبه دستمال کاغذی فوق با طرح گل و مرغ توسط هنرمند الهام تقی یار به سبک مینیاتور اجرا شده است. طرح گل و مرغ این جعبه زیبا، هنر دوران صفویه است که البته با نگاه معاصرهنرمند، دخل و تصرفی در آن انجام شده تا شاهد یک محصول اصیل و مدرن باشیم.
از ویژگی‌های برجسته این اثر، قلم گیری و پردازهای خطی قوی در کنار تنوع رنگ چشم‌نواز آن است.
هنرمند سعی کرده با استفاده از بکگراند زرشکی و نقاط نارنجی رنگ در مرز بکگراند، بوم نقاشی خود را از فضای سنگ جدا کند که اتفاقا بر جذابیت اثر افزوده‌است.
در این جعبه دستمال جذاب سنگ مرمر، تم کلی رنگ‌ها، گرم است ولی با استفاده از رنگ‌های سرد آبی و بنفش در یک سمت نقاشی و رنگ‌های گرم در سمت دیگر، چشم به رقص و بازی در میان نقاشی درآورده شده، به طوری که چشم مدام در حال چرخش در قسمت‌های مختلف نقاشی است.

روش ساخت

  • تمامی محصولات زیبای مرمریس از سنگ مرمر ساخته شده‌اند.
  • سنگ مرمر در تکه‌هایی به ضخامت ۳ میلی‌متر، توسط دستگاهی به شماره ثبت اختراع “۴۹۶۱۴” که متعلق به مجموعه است، برش خورده‌ و سپس فرآیند تولید محصولات (جعبه، گلدان و…) انجام می‌شود.
  • این محصولات با دستان توانای هنرمندان به‌نام اصفهانی، نقاشی شده و این آثار فاخر پدید می‌آیند. در مرحله بعد به منظور تثبیت نقاشی، محصولات مرمریس تحت پاشش سه الی پنج لایه پلی‌استر به همراه سمباده (پلی‌استر شفاف و یا مات) قرار می‌گیرند و در نهایت بعد از پرداخت پلی استر و بازبینی نهایی، این سفیر فرهنگی فاخر، پیشکش شما عزیزان می‌شود.

شیوه نگهداری

  • تمامی محصولات زیبای مرمریس از سنگ مرمر ساخته شده‌اند.
  • سنگ مرمر در تکه‌هایی به ضخامت ۳ میلی‌متر، توسط دستگاهی که ثبت اختراع آن متعلق به مجموعه است، برش خورده‌ و فرآیند تولید محصولات (جعبه، گلدان و…) انجام می‌شود.
  • سپس این محصولات با دستان توانای هنرمندان به‌نام اصفهانی، نقاشی شده و این آثار فاخر پدید می‌آیند.
  • در مرحله بعد به منظور تثبیت نقاشی، محصولات مرمریس تحت پاشش سه لایه پلی‌استر (شفاف و یا مات) قرار می‌گیرند و در نهایت بعد از پرداخت پلی استر، روانه منازل شما عزیزان می‌شوند.

محصولات مشابه