EN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای تبلیغاتی نوروزی

هدایای تبلیغاتی نوروزی شامل پک محصولات نقاشی روی سنگ مرمر

بدون تردید نوروز محبوب‌ترین جشن بین تمام ما ایرانی‌هاست. مناسبتی که ریشه در سنت‌های باستانی ما دارد و اهمیت آن از لحاظ فرهنگی و تاریخی بر کسی پوشیده نیست.

 ما همگی نسبت به نوروز احساس تعلق خاطر داریم؛ با نزدیک شدن به این ایام خاطرات خوش در ذهنمان مرور می‌شوند و یاد جمع‌های خانوادگی در روزهایی که سرشار از شادی و سرور بود زنده می‌شود.  از طرف دیگر نوروز برای ما نوید بخش است. ما را نوید به روزهای خوش می‌دهد، به این که روزهای تاریک گذر می‌کنند و بالاخره به اتمام می‌رسند. نور امید را به زندگی ما می‌تاباند و رویش مجدد را به یادمان می‌آورد. سنت “خانه تکانی” نیز تکمیل‌کننده این پیام بوده است. رسم نیکویی برای استقبال از بهار و نو شدن و رهایی از هر آنچه که تیره و تاریک و کهنه است! باید هرآنچه انرژی منفی دارند را دور بریزیم و با خوش‌بینی و امید به استقبال تغییر و روزهای جدید برویم.

به سبب همین تصورات خوبی که همه‌ی ما درباره‌ی نوروز داریم، این مناسبت به یک بزنگاه مهم برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بدل شده است. فرصتی منحصر به فرد و خاص برای سازمان‌ها تا بتوانند با بهره‌مندی از آن و با پیشکش هدایای تبلیغاتی، به تبلیغ برند و ارتقا جایگاه خود در ذهن مخاطب بپردازند.

هدایای تبلیغاتی به سازمان‌ها و شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد، تا رابطه‌ای عمیق‌تر از رابطه معمولِ مشتری و فروشنده،  خلق کنند. تعاملی که در آن کسب و کار، می‌توانند به مشتریانش نشان دهد که به دنبال خلق تجربه و احساس دلپذیر و خوشایند برای‌ آن‌ها هست.

این هدایا معمولا در مناسبت‌های خاص تهیه می‌شوند که نوروز یکی از مهمترین این مناسبت‌هاست. هر شرکت و سازمانی که از شرایط اقتصادی پایدار و تراز مالی مثبتی برخوردار باشد و برای تبلیغات و PR بودجه‌ای کنار گذاشته باشد، حتما به هدایای تبلیغاتی عید نوروز نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

هدایای سازمانی نوروزی

گاهی اوقات سازمان‌ها از این موضوع غافل می‌شوند که هدایای تبلیغاتی صرفا ابزاری برای برقراری ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان ابزاری موثر و کارآمد در راستای تقویت روابط داخلی سازمان بهره برد. هدایای سازمانی نوروزی در ابتدا مراتب قدردانی و سپاسگزاری یک سازمان از کارکنان خود را نشان می‌دهد و در ثانی موجب ارتقای روحیه و انگیزه کارکنان نیز می‌شود. اغلب ما فراموش می‌کنیم که اولین مبلغان برند ما، کارکنان‌مان هستند. اگر بتوانیم با آن‌ها رابطه‌ای مانند رابطه اعضای خانواده ایجاد کنیم تا آن‌ها عمیقا خود را متعلق به خانواده برند بدانند، کارمان بسیار آسان می‌شود. چراکه با این‌کار نه تنها کارمندان‌ برای کسب موفقیت برند بیشتر و سخت‌کوشانه‌تر تلاش می‌کنند بلکه از این به بعد به هر دوست و آشنا، رفیق و غریبه که برسند به دنبال موقعیتی خواهند گشت تا برندشان را به بهترین شکل ارائه دهند.

هدایای سازمانی عید نوروز

و به حق هدایای سازمانی، ابزاری بسیار موثر برای برقراری این ارتباط است. بهتر است قبل از تهیه هدایای سازمانی برای عید نوروز، کمی با کارمندان‌مان صحبت کنیم یا حتی یک نظرسنجی راه بیندازیم تا ببینیم چه چیزی آن‌ها را بیشتر خوشحال می‌کند، چه نیازهایی دارند، قبل از ایام عید چه خریدهایی انجام می‌دهند. سپس بنابر این نظرسنجی و ارزیابی شخصیت کارکنان هدایای اختصاصی برای آن‌ها تهیه کنیم.

در گاهی مواقع سازمان برای هدایای نوروز بهتر است کارت هدیه تهیه کند، در سازمان دیگری آنچه که در ایام عید می‌تواند برایشان جذاب باشد، یک بن خرید از فروشگاهی خاص برای تمام اعضا خانواده است. جایی دیگر شاید بهتر باشد که یک پک کامل آجیل و شیرینی، هدیه تبلیغاتی نوروز شود. گاهی یک پک خاص صنایع‌دستی، بهترین هدیه سازمانی نوروزی خواهد شد.

نکات خرید هدایای تبلیغاتی و سازمانی عید نوروز

گاهی اوقات سازمان‌ها، لوگوی خود را در بهترین و مهم‌ترین نقطه هدیه قرار می‌دهند به طوریکه هر کسی با نگاه به این هدیه تبلیغاتی، در ابتدا متوجه نام برند و لوگو آن‌ها شود ولی این موضوع را فراموش می‌کنند که کمتر کسی حاضر است از این هدیه در رویدادها و یا مکان‌های مهم استفاده کند. اغلب افراد تمایل ندارند از هدایای تبلیغاتی با لوگو  و برند یک شرکت دیگر، در پیش چشم سایرین استفاده کنند. این‌گونه آن هدیه تبلیغاتی برخلاف تمام جذابیت، کاربرد و زیبایی، بلااستفاده خواهد شد.

به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

Telegram
Facebook
Twitter