EN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ست مینیاتور صورت قاجار

ویژگی محصول

*

توضیحات تکمیلی

وزن 2400 گرم
هنرمند

ابعاد

جعبه دستمال12*23 ارتفاع 7 – گلدان7*7 ارتفاع 15 – گلدان 8*8 ارتفاع 20 – قلمدان 6*25 ارتفاع 4 (سانتی متر)

جنس

سنگ مرمر

تکنیک

مینیاتور- گواش خوشنویسی نستعلیق

۹.۸۵۰.۰۰۰تومان

تعداد

جزئیات تحویل

ارسال بر اساس انتخاب کشور با هزینه حمل و نقل تقریبی 63/000/000 می باشد و تحویل تخمینی بین 13 تا 19 خرداد است.

امنیت پرداخت
ارسال سریع و آسان
امکان مرجوع

توضیحات

اثر فوق که نظاره‌گر آن هستید یک ست ۴ تکه نفیس از محصولات مرمریس متشکل از دو گلدان مکعبی، یک جعبه دستمال و یک جعبه قلمدان است.
بدون اغراق، در وصف زیبایی این شاهکار هرچه گفته شود کم لطفی است چرا که نمی‌توان به گونه‌ای نوشت که در آن قدرت قلم در اجرای نقوش ختایی با ظرافت بالا، نقش زیبای صورتها با جزییات زیاد در ابعاد کم، خوشنویسی دلنشین بیت شعری ماندگار از حضرت مولانا و حافظ، ترکیب‌بندی رنگ و … را پوشش داد. گاهی کلمات ناتوان هستند در بیان زیبایی!
خصیصه بارز نقاشی سبک قاجار، استفاده از رنگ‌های غنی، زنده و شارپ است که در این نقاشی نیز به خوبی به چشم می‌خورد. علاوه بر این حلکاری نقره‌ای روی زمینه زرشکی، نقوش طلایی حاشیه روی زمینه سبز، حس اصالت قاجار را نیز یادآوری می‌کند.
البته صرفا ترکیب رنگ این ست جذاب سنگ مرمر نیست که رنگ و بوی سبک قاجار را دارد؛ بلکه جامه‌سازی‌های هنرمندانه با تزیینات فراوان و مجلل نیز ما را به دل حکایت‌های قجری می‌برد.
در کنار هنرمندی‌های مریم خسروی، خوشنویسی نستعلیق امین قلی‌زاده و استفاده درست وی از فضای و رنگ ذاتی سنگ مرمر، این ست مرمریس را به یک شاهکار حقیقی تبدیل می‌کند.
از زیبایی نقوش ست که بگذریم تنوع کاربرد اجزای این ست سنگ مرمر نیز برای مخاطبان جذاب است.
گلدان رومیزی مکعبی درست است که نام گلدان را یدک می‌کشد ولی ظرفی خاص برای قاشق و چنگال بر سر میز ناهارخوری است. این داستان برای گلدان بزرگتر نیز برقرار است.
جعبه قلمدان نیز هرچند که در نفس خود جعبه‌ای است برای قلم و خودنویس‌های نفیس، ولی می‌تواند متناسب با نیاز شما به ظرفی برای چاپستیک‌ها تبدیل شود و ست میز ناهارخوری را تکمیل کند یا حتی به جعبه‌ای برای مضراب سنتور بدل شود و به ذات هنری خود بازگردد. “هرکسی از ظن خود شد یار من، از درون من نجست اسرار من”

محصولات مشابه

محصولات
مشابه

SIMILAR PRODUCTS